Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning célja:

a résztvevők tanulják meg tudatosan és jól kezelni a kommunikációs és a konfliktushelyzeteket. Képessé váljanak arra, hogy erősítsék kapcsolataikat és növelni tudják a vállalat iránt elkötelezett partnerek számát.

Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning tematikája:

  • A konfliktus és reklamáció elméleti alapjai, a konfliktusok szintjei, egyének és egyének; egyének és csoportok közötti ellentétek. A konfliktus kialakulásának fázisai.
  • Önismeret és konfliktuskezelés
  • Reklamációkezelés és panaszkezelés
  • Saját és mások érzelmi reakciójának kezelése, átalakítása, a feszültség csillapítása.
  • A reklamáció, mint lehetőség. A konfliktusok pozitív oldalai.

Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning időtartam: 2 nap

Érdeklődés további információkról

Kérjük, hogy az alábbi mezők kitöltésével minél pontosabban írják le elképzelésüket, kérésüket. A cégre és igényre vonatkozó mezők kitöltése nem kötelező, ám több információ birtokában pontosabb választ tudunk adni. Az információkérés nem minősül ajánlatkérésnek.
Információkérése a TréningPartner Kft. központi e-mailcímére érkezik, amelyhez csak munkatársainknak van hozzáférése. Az adatok kezelésére adatkezelési tájékoztatónk vonatkozik.

Kapcsolattartó adatai
pl. 06704160699
* szükséges a kitöltése az információkéréshez


Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!