Telefonos értékesítés tréning célja:

A résztvevők magabiztosabban, felszabadultabban kezdeményeznek hideghívásokat, megtanulják helyén kezelni a visszautasításokat, és fenntartani saját belső motivációjukat. A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, képesek lesznek az ügyfél nyelvén beszélni. Felkészültek lesznek a tipikus kifogásokra, így ezekre még a telefonhívás megkezdése előtt fel tudnak készülni.

A Telefonos értékesítéstréning javasolt tematikája:

  • Hatékony telefonos kommunikáció modellje
  • Telefonos értékesítés folyamata
  • Sikeres kommunikációs stílus kialakítása egyénre szabottan
  • Újraértékesítés és értékesítés telefonon
  • Stressz állapotok és helyzetek kezelése
  • Önmenedzselés, munkaszervezés
  • Telefonos értékesítés lépései
  • Kifogások, ellenvetések kezelése

Időtartalma: 2 nap

Érdeklődés további információkról

Kérjük, hogy az alábbi mezők kitöltésével minél pontosabban írják le elképzelésüket, kérésüket. A cégre és igényre vonatkozó mezők kitöltése nem kötelező, ám több információ birtokában pontosabb választ tudunk adni. Az információkérés nem minősül ajánlatkérésnek.
Információkérése a TréningPartner Kft. központi e-mailcímére érkezik, amelyhez csak munkatársainknak van hozzáférése. Az adatok kezelésére adatkezelési tájékoztatónk vonatkozik.

Kapcsolattartó adatai
pl. 06704160699
* szükséges a kitöltése az információkéréshez


Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!