Asszertív kommunikációs tréning

LOJALITÁS. MOTIVÁCIÓ. EGYÜTTMŰKÖDÉS.

A mindennapi munkahelyi ütközetek, érdekellentétek sok energiát emésztenek fel. A stressz és a felgyülemlő látens agresszió csökkenti a motivációt, lojalitást és elindítja a kiégés folyamatát.  Ezért a cégek értékes munkatársakat veszíthetnek. A win-lose típusú kommunikációban mindig a győztes érdeke fog érvényesülni, függetlenül attól, hogy az az üzleti sikert szolgálja-e.

A visszajelzések alapján a résztvevőink a munkahelyükön sokkal tudatosabban kezelik a nehéz kommunikációs helyzeteket és alkalmazzák a tanult technikákat.

„Hasznos tanácsokat és technikákat kaptam a hatékonyabb érdekérvényesítéshez,
konfliktus- és agresszió-kezeléshez. Ezentúl tudatosabb kommunikációra fogok törekedni” 
OTP BANK Nyrt.

MIRŐL SZÓL A KÉPZÉS?

Interaktív helyzetek kezeléséről szól, amelyekben a résztvevők stresszesnek érzik magukat, így a megnövekedett feszültségszint miatt nem azt, nem úgy és nem akkor mondják és teszik, mint ami az érdekeiket szolgálná. 

Saját igényeik, céljaik, érzéseik kifejezésében vagy akadályozottságot élnek át, vagy éppen ellenkezőleg, túlhevülnek s olyan módon fejezik ki magukat, ami a másik oldal számára nehezen fogadható. 

A tréning törzsanyaga az asszertív kommunikáció eszköztárát öleli fel, minél több gyakorlási lehetőséget  biztosítva. Fél nap elméleti bevezetés után olyan helyzetgyakorlatokkal kezdünk gyakorolni, amelyek nehézséget okoznak, majd egyéni problémák feldolgozása következik.

MILYEN ÉLETHELYZETEK MIATT ÉRDEMES MEGTANULNI ASSZERTÍVEN KOMMUNIKÁLNI?

Munkahelyi helyzetek, ahol ez használható: feszültséggel, konfrontációval járó szituácók, ahol meg szeretnénk őrizni a kapcsolatot, az együttműködést:

  • olyat kérni, ami nehézséget okoz (a másik nem örömmel teljesíti)
  • saját határokat megvédeni (pl. nemet mondani)
  • visszajelzést adni, kritikát megfogalmazni

MI FOG VÁLTOZNI, MIUTÁN ELVÉGEZTE EZT A TRÉNINGET? MIRE LESZ KÉPES?

  • A résztvevők képesek lesznek új módon átgondolni a nehézséget okozó helyzeteiket, kilépve a „kinek van igaza” szokásos gondolatmenetéből
  • Képesek lesznek olyan módon felépíteni a közléseiket, amely kellően tiszta, érthető, nem bántó kommunikációt tesz lehetővé

TARTALOM

  • Tanult viselkedések, reflexszerű magatartásminták: a nem asszertív megoldások
  • Az asszertivitás alapja, hatásai rövid- és hosszú távon
  • A nem asszertív viselkedésmódok okai, hatásai, korlátai
  • Jogok a kommunikációban
  • Önismereti teszt
  • Nehezen kezelhető helyzetek általában és konkrétan
  • Az asszertív közlés felépítése, „recept”

TRÉNING MÓDSZERTANA

A tréningek módszere az elmélet – megértés – gyakorlás hármas egységén alapul amelyben az eloszlás 25% – 25% – 50%

KÉPZÉS IDŐTARTAMA: 2 NAP

TRÉNERÜNK:

18 év tréneri és tanácsadói tapasztalattal rendelkező, klinikai szakpszichológus, aki készség- illetve szervezetfejlesztés területén nagy tudással rendelkezik. Az asszertivitás terjesztését a szívügyének tekinti.

Vélemények trénerünkről Asszertív kommunikáció képzés kapcsán:

  • „A tréner hiteles volt, szakmailag felkészült és nyitott a véleményekre, érzésekre”
  • „Kézben tartotta a tréninget, jól moderált, segítő attitűdöt képviselt.”
  • „Az oktató végtelenül jól felkészült, tapasztalt, nyitott egyéniség.”

VÉLEMÉNYEK A KÉPZÉSRŐL

„Tetszett a tréning mondanivalója. Konkrét ötleteket adott, ami megvalósítható és a hétköznapokban alkalmazható. Munkahelyi és bármilyen stresszhelyzetben alkalmazható, hasznosítható technikákat kaptam.” OTP BANK Nyrt.

„Nagyon tetszett, hogy egy saját témával tudtam szituációs feladatot csinálni. Tetszett, hogy Dóra bevont és meghallgatott mindenkit. Nagyon jó, hogy nem csak a trénertől, de a többi csoporttárstól is kaptam visszajelzéseket. A tréningen tanultakat már most tudom, hol, hogyan és kivel tudom alkalmazni.” STADLER SZOLNOK VASÚTI JÁRMŰGYÁRTÓ KFT.

REFERENCIÁINK KÖZÜL:

BorgWarner I BOURNS I Bayer I DEH Draxlmaier I DENSO I DUNA AUTÓ I ECOLAB I Electrolux I Falco I Faurecia I Freudenberg I General-Plastics I Grundfos I Ganz I HP I  Itron I Jüllich Glas I  KPMG I Knorr-Bremse I KUKA Robotics I MAHLE I LEAR I  Marso I Mol I Nalco I NCR I  Nilfisk I Monicomp I OTP I  Otto Fuchs I Per-form I Pre-Cast I Samsung I Siemens I Stadler Szolnok I Takko Fashion I TESCO I  TriGranit I Vajda Zálog I VTS I Vibracoustic I Worldmark

Kihelyezett képzésre vagy coachingra árajánlatot az info@trening-partner.hu e-mailcímen kérjen kollégáinktól.

Érdeklődés további információkról

Kérjük, hogy az alábbi mezők kitöltésével minél pontosabban írják le elképzelésüket, kérésüket. A cégre és igényre vonatkozó mezők kitöltése nem kötelező, ám több információ birtokában pontosabb választ tudunk adni. Az információkérés nem minősül ajánlatkérésnek.
Információkérése a TréningPartner Kft. központi e-mailcímére érkezik, amelyhez csak munkatársainknak van hozzáférése. Az adatok kezelésére adatkezelési tájékoztatónk vonatkozik.

Kapcsolattartó adatai
pl. 06704160699
* szükséges a kitöltése az információkéréshez