Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning célja:
a résztvevők tanulják meg tudatosan és jól kezelni a kommunikációs és a konfliktushelyzeteket. Képessé váljanak arra, hogy erősítsék kapcsolataikat és növelni tudják a vállalat iránt elkötelezett partnerek számát.
Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning tematikája:
- A konfliktus és reklamáció elméleti alapjai, a konfliktusok szintjei, egyének és egyének; egyének és csoportok közötti ellentétek. A konfliktus kialakulásának fázisai.
- Önismeret és konfliktuskezelés
- Reklamációkezelés és panaszkezelés
- Saját és mások érzelmi reakciójának kezelése, átalakítása, a feszültség csillapítása.
- A reklamáció, mint lehetőség. A konfliktusok pozitív oldalai.
Konfliktuskezelés és reklamációkezelés tréning időtartam: 2 nap
Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!