Telefonos értékesítés tréning célja:
A résztvevők magabiztosabban, felszabadultabban kezdeményeznek hideghívásokat, megtanulják helyén kezelni a visszautasításokat, és fenntartani saját belső motivációjukat. A résztvevők megismerik az ügyfelek típusait, képesek lesznek az ügyfél nyelvén beszélni. Felkészültek lesznek a tipikus kifogásokra, így ezekre még a telefonhívás megkezdése előtt fel tudnak készülni.
A Telefonos értékesítéstréning javasolt tematikája:
- Hatékony telefonos kommunikáció modellje
- Telefonos értékesítés folyamata
- Sikeres kommunikációs stílus kialakítása egyénre szabottan
- Újraértékesítés és értékesítés telefonon
- Stressz állapotok és helyzetek kezelése
- Önmenedzselés, munkaszervezés
- Telefonos értékesítés lépései
- Kifogások, ellenvetések kezelése
Időtartalma: 2 nap
Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!