Eladástechnika tréning célja:

A eladástechnika tréning célja az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése.

Eladástechnika tartalma:

  • Az üzletkötés kulcskérdései, buktatói, célja; az elégedettség és a munkavégzés minősége közötti kölcsönhatás
  • Kulcsfontosságú percek közvetlenül az üzletkötés előtt; az üzletkötés közben; az üzletkötés után: az üzletkötés utáni kapcsolattartás;
  • Az önmenedzselt üzletkötés: az üzletkötő önállóságának és önmenedzselésének fokozása; a motiváció három titka
  • Üzletkötés lépései – célok meghatározása, fontossági sorrend; a célok és viselkedés összhangja
  • Erőviszonyok az üzletkötésben: hatalmi tényezők, csapdák felmérése, semlegesítése
  • Árképviseleti tényezők: időzítés, meggyőzés, nyomásgyakorlási taktikák kivédése
  • Ellentétel szerzése: engedmények viszonzása és elvárása, kevésbé költséges engedmény lehetőségek
  • Zárás: a vételi szándék felismerése, befolyásolás a vételi döntéshozatal érdekében,
  • A következő lépések felvázolása

Eladástechnika tréning javasolt időtartam: 3 nap

Érdeklődés további információkról

Kérjük, hogy az alábbi mezők kitöltésével minél pontosabban írják le elképzelésüket, kérésüket. A cégre és igényre vonatkozó mezők kitöltése nem kötelező, ám több információ birtokában pontosabb választ tudunk adni. Az információkérés nem minősül ajánlatkérésnek.
Információkérése a TréningPartner Kft. központi e-mailcímére érkezik, amelyhez csak munkatársainknak van hozzáférése. Az adatok kezelésére adatkezelési tájékoztatónk vonatkozik.

Kapcsolattartó adatai
pl. 06704160699
* szükséges a kitöltése az információkéréshez


Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!