Eladástechnika tréning célja:
A eladástechnika tréning célja az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése.
Eladástechnika tartalma:
- Az üzletkötés kulcskérdései, buktatói, célja; az elégedettség és a munkavégzés minősége közötti kölcsönhatás
- Kulcsfontosságú percek közvetlenül az üzletkötés előtt; az üzletkötés közben; az üzletkötés után: az üzletkötés utáni kapcsolattartás;
- Az önmenedzselt üzletkötés: az üzletkötő önállóságának és önmenedzselésének fokozása; a motiváció három titka
- Üzletkötés lépései – célok meghatározása, fontossági sorrend; a célok és viselkedés összhangja
- Erőviszonyok az üzletkötésben: hatalmi tényezők, csapdák felmérése, semlegesítése
- Árképviseleti tényezők: időzítés, meggyőzés, nyomásgyakorlási taktikák kivédése
- Ellentétel szerzése: engedmények viszonzása és elvárása, kevésbé költséges engedmény lehetőségek
- Zárás: a vételi szándék felismerése, befolyásolás a vételi döntéshozatal érdekében,
- A következő lépések felvázolása
Eladástechnika tréning javasolt időtartam: 3 nap
Újdonságainkért, híreinkért kövesd a Facebook oldalunkat!