A MODUL CÉLJA:
Felkészíteni a beszerzőket arra, hogy hatékonyan tudjanak kommunikálni, érvényesülni és elfogadtatni magukat cégükön belül a kollégák és a vezetőség felé.
A MODUL TEMATIKÁJA:
- Mit várnak el a társosztályok/vezetőség a Beszerzéstől és Tőled?
- Mik a kollégák leggyakoribb problémái Veled? Milyen megoldások vannak ezekre?
- Hogyan tud a beszerző egy időben szolgáltatni és kontrollálni a folyamatokat?
- Mik azok a le nem írt, de létező szabályok, törvényszerűségek, amelyek a cégeket mozgatják? Hogyan tudsz ebből profitálni?
- Hogyan kommunikáljunk cégen belül? Hol, kinek, mit és hogyanmondjunk/írjunk?
- Hogyan kezeljük a fárasztó embereket, „a beszerzés ellenségeit” ?
- Hogyan és milyen beszerzési célokat érdemes felállítani? (SMART célok, stb.)
- A cég vezetőségéről: hogyan gondolkodnak? Hogyan hoznak döntést?
- Hogyan lehet meggyőzni őket? Konkrét sablonok és eszközök amelyek hatnak az emberekre!
- Hogyan érjünk el fizetésemelést, előléptetést?
- „Piros pontok”/ népszerűsítési lehetőségek, amellyel a beszerzés kedvezni tud a kollégáinak és megalapozhatja elfogadottságát.
- Hol és hogyan lehet információhoz jutni cégen belül, avagy „üzleti hírszerzés”?
- Milyen imázst/képet alakítson ki magáról a beszerzés?
- Hogyan, milyen csatornákon marketingeljük magunkat?
- Hogyan működik egy multi? Hogyan lehetünk ott is sikeres beszerzők?
- Hogyan hassunk a külföldi beszerzési központunkra, ha rugalmatlanok, kihagynak minket a döntésből, stb.
- Videós tárgyalási szituációk során a részvevőket szembesítjük olyan tipikus problémákkal:
- amikor a beszállító kiválasztása nem a cég számára legelőnyösebb módon
- történik, hanem szubjektív, egyéni szempontok alapján.
- Amikor a beszerzés által kiválasztott beszállítót a kollégák nem hajlandók
- elfogadni, és „lerohanják” kritikáikkal a beszerzőt.
IDŐTARTAM: 1 nap