Eladástechnika
A tréning célja az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése.
A tréning célja az üzletkötő személyes értékei és az általa szolgáltatott értékek közötti összhang megteremtése.
A tréning célja a hitelesség eszköztárának felismerése és alkalmazása, az igényfelmérés fontosságának megtapasztalása, a vásárlói érdekek új, valós, racionalizálható aspektusba helyezése.
A tréning célja, hogy a résztvevők megismerjék a hagyományos területi képviselői és a piacfejlesztési területi képviselői munka közötti különbözőségeket.
A tréning célja, hogy a résztvevők magabiztosabban, felszabadultabban kezdeményezzenek hideghívásokat, megtanulják helyén kezelni a visszautasításokat, és fenntartsák saját belső motivációjukat.
A tréning célja a hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása.