Asszertív kommunikációs tréning
LOJALITÁS. MOTIVÁCIÓ. EGYÜTTMŰKÖDÉS.
A mindennapi munkahelyi ütközetek, érdekellentétek sok energiát emésztenek fel. A stressz és a felgyülemlő látens agresszió csökkenti a motivációt, lojalitást és elindítja a kiégés folyamatát. Ezért a cégek értékes munkatársakat veszíthetnek. A win-lose típusú kommunikációban mindig a győztes érdeke fog érvényesülni, függetlenül attól, hogy az az üzleti sikert szolgálja-e.
A visszajelzések alapján a résztvevőink a munkahelyükön sokkal tudatosabban kezelik a nehéz kommunikációs helyzeteket és alkalmazzák a tanult technikákat.
MIRŐL SZÓL A KÉPZÉS?
Olyan helyzetek kezeléséről, amelyekben a résztvevők stresszesnek érzik magukat, így a megnövekedett feszültségszint miatt nem azt, nem úgy és nem akkor mondják és teszik, mint ami az érdekeiket szolgálná.
Saját igényeik, céljaik, érzéseik kifejezésében vagy akadályozottságot élnek át, vagy éppen ellenkezőleg, túlhevülnek s olyan módon fejezik ki magukat, ami a másik oldal számára nehezen fogadható.
A tréning törzsanyaga az asszertív kommunikáció eszköztárát öleli fel, minél több gyakorlási lehetőséget biztosítva. Fél nap elméleti bevezetés után olyan helyzetgyakorlatokkal kezdünk gyakorolni, amelyek nehézséget okoznak, majd egyéni problémák feldolgozása következik.
MILYEN ÉLETHELYZETEK MIATT ÉRDEMES MEGTANULNI ASSZERTÍVEN KOMMUNIKÁLNI?
Munkahelyi helyzetek, ahol ez használható: feszültséggel, konfrontációval járó szituácók, ahol meg szeretnénk őrizni a kapcsolatot, az együttműködést:
- olyat kérni, ami nehézséget okoz (a másik nem örömmel teljesíti)
- saját határokat megvédeni (pl. nemet mondani)
- visszajelzést adni, kritikát megfogalmazni
MI FOG VÁLTOZNI, MIUTÁN ELVÉGEZTE EZT A TRÉNINGET? MIRE LESZ KÉPES?
- A résztvevők képesek lesznek új módon átgondolni a nehézséget okozó helyzeteiket, kilépve a „kinek van igaza” szokásos gondolatmenetéből
- Képesek lesznek olyan módon felépíteni a közléseiket, amely kellően tiszta, érthető, nem bántó kommunikációt tesz lehetővé
TARTALOM
- Tanult viselkedések, reflexszerű magatartásminták: a nem asszertív megoldások
- Az asszertivitás alapja, hatásai rövid- és hosszú távon
- A nem asszertív viselkedésmódok okai, hatásai, korlátai
- Jogok a kommunikációban
- Önismereti teszt
- Nehezen kezelhető helyzetek általában és konkrétan
- Az asszertív közlés felépítése, „recept”
TRÉNERÜNK:
20 év tréneri és tanácsadói tapasztalattal rendelkező, klinikai szakpszichológus, aki készség- illetve szervezetfejlesztés területén nagy tudással rendelkezik. Az asszertivitás terjesztését a szívügyének tekinti.
Vélemények trénerünkről Asszertív kommunikáció képzés kapcsán:
- „A tréner hiteles volt, szakmailag felkészült és nyitott a véleményekre, érzésekre”
- „Kézben tartotta a tréninget, jól moderált, segítő attitűdöt képviselt.”
- „Az oktató végtelenül jól felkészült, tapasztalt, nyitott egyéniség.”
A KÉPZÉS DÍJA: 148.000.- / fő
KEDVEZMÉNYEK:
*a kedvezmények nem összenvonhatóak
IDŐTARTAM: 3*0,5 nap
REFERENCIÁINK KÖZÜL:
BorgWarner I BOURNS I Bayer I DEH Draxlmaier I DENSO I DUNA AUTÓ I ECOLAB I Electrolux I Falco I Faurecia I Freudenberg I General-Plastics I Grundfos I Ganz I HP I Itron I Jüllich Glas I KPMG I Knorr-Bremse I KUKA Robotics I MAHLE I LEAR I Marso I Mol I Nalco I NCR I Nilfisk I Monicomp I OTP I Otto Fuchs I Per-form I Pre-Cast I Samsung I Siemens I Stadler Szolnok I Takko Fashion I TESCO I TriGranit I Vajda Zálog I VTS I Vibracoustic I Worldmark
Kihelyezett képzésre vagy coachingra árajánlatot az info@trening-partner.hu e-mailcímen kérjen kollégáinktól.
Szeretnék információt kérni a tréningről.